Julklappar e alltid roligt

Andra ljuset tänd idaah då



Åkte till A6 idag med Amanda. Hade det väldigt stressigt imorse. För jag vaknade vid 11.10 sen ringde amanda o saah att hon skulle till A6 så jag frågade om man kunde hänka. Så jag hade en timma o 20 minuter på mig att göra mig klar.

På A6 skulle jag fortsätta köpa julklappar. Köpte en julklapp till mormor, mamma o pappa. Köpte hårspray till mig och en filt :D hihi..

Bilder från shoppingen igår



Foundation - MaxFactor (kicks) 170 kr


BH - H&M  129 kr


Dagens shopping


Hårspray - H&M  59 kr


Filt - IKEA 39 kr


Nu blire en film att titta på. Ska bli Flickan som lekte med elden tror jag annars blire den filmen imon..  :D

Skola imon men jag har absolut inte orken att åka till skolan. Vill hellre vara hemma i sängen o titta på film hela dagen.

Ha en bra kväll

Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: mirela

sv: har tyvärr fått uppleva det själv, av en mycket nära vän som jag faktiskt offrat en hel del för, vi har varit vänner sedan vi gick i femman, och nu går vi båda två i ettan, och det är ständigt jag som fått våran vänskap att fungera för hon verkar inte bry sig, så lika bra & få ett slut på det med tanke på att hon inte orkar lägga ner energi, och det krävs minst 2 om en vänskap ska fungera. tyvärr är det så :)

2009-12-06 @ 22:46:41
URL: http://ellabee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0