Jadu, va säger man!?

Kvällen igår blev inte som planerat.

Dagen började med att man gick till skolan. Hade svenska, fick reda på (utav fredric genom sms) att två utav killarna som skulle komma till mig på kvällen inte kunde komma för dom va sjuka. Fick sen ett sms utav Linus då han frågade om 2 utav sina polare kunde komma. Visst skrev jag.
Efter skolan åkte jag in till stan med Cassie o Jossan. Skulle byta tillbaka min röda klänning :( fick pengar tillbaka för dom hade inte strl 38 kvar som jag ville ha. Så vi gick vidare, tittade lite på Once hittade en klänning som va jätte fin men mina bröst va för STORA!! PANIIIK!! KATASTROOOF!!

När jag kom hem hann jag bara ut med hunden innan jag skulle ner till bussen för att möta Bella. Gick hem o duschade, fönade håret, plattade håret o sminkade mig. Skulle ner till Taberg Centrum för att möta upp Linus, Anton, Jakob och William. Blev lite problem men det löste sig. Haha

Gick hem gjorde mig iordning för att sticka upp till Jossan. Kom till Jossan o ser allt Folk. HELVETE!! Tänkte jag.
Jag fick ärligt hjälpa Jossan att slänga ut alla igår. Lite pinsamt men jag va fan tvungen. Annars vet jag inte om dom skulle haft ngn lägenhet kvar eller radhus..

Så det blev ganska konstigt igår kväll ;)

Haha

Idag annars har jag varit på stan och A6 med Bellis :D skulle köpa Julklappar men det blev typ bara saker till mig. Träffade på Tobbe, Viktor och Martin på A6. Tobbe hjälpte mig att hitta en BH haha. Jätte duktig va han (Naat!) haha.
Men jag köpte då en klänning idag. Samma som innan för dom hade fått in den storleken jag ville ha. hihi. sen blev det en BH och smink ;) haha


Hur va eran helg då?

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: okej kul :D förutom plugget då haha

idag har ja varit hos min mamma en sväng bara, den här helgen har blivit rätt så slapp haha, får ta och skärpa till mej till nästa :P

kram :)

2009-12-05 @ 23:39:59
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0