Why me Why now !?

Hejsan alla glada människor!

(Rubriken har inget me inlägget att göra)

Idag har jag varit hur sjukt trött hela dagen.

Klockan stod på 05.15 i morse man orkade inte gå upp så jag låg kvar i 20 minuter till =P
Startade plattången och började platta håret.
Klädde på mig kläder ;) hihi eller aah jag hade ju på mej min pyjamas när jag plattade håret om ni trodde ngt annat xD haha

Första lektionen idag iaf va LMK (livsmedelskunskap), det va faktiskt roligt. Hade en annan lärare idag, Johan. Det va fan as roligt. Hahaha. Vi tittade på en film om hur men gör mjölk och vad den kommer ifrån. Men det va inte de som va roligt om ni trodde det xD haha

Dagens outfit


Idag på idrotten va vi i gymmet :D det va jätte roligt. jag hade lite roligt när jag skulle springa på ett löpband.
Haha, jadu. Dålig humor?! xD




Imon e det torsdag och det menas med att det e sovmorgon för min del. Ska bli skönt. Gick ju upp vid halv sex idag eller aah kvart i fem :S


Just det jag skrev på ledighetsansökan idag :D inte långt kvar tills jag åker =)
Ska bli så skönt att åka från sverige lite. Börjar bli trött på det ruggiga fula vädret nu. Vill till solen en sväng ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0