Äntligen Fredag

Gomorgon alla underbara människor.
Tänk idag e det äntligen Fredag. Gud vad skönt, snart helg oxå. Ska bli jätte skönt. Vaknade halv sju idag så nu står jag o lyssnar på musik samtidigt som jag sminkar mig. Efter skolan blir det en fika på Bernard´s med Erica. Ska bli jätte roligt. Lite mysigt o så.

Händer alla i helgen då?

Själv ska man hitta på något med Tanja. Ska kanske följa med henne imon till hennes bowling för hon tävlar. Men vi får se hur hon mår. Hoppas hon kommer må bättre idag så vi kan ta o hitta på något ikväll. Blir förmodligen att jag sover hos henne eller hon hos mig. Det va sjukt längesen. =)

Nehepp om jag ska fortsätta att sminka mig för min buss går om 45 min. Har bara 2 lektioner idag. Så soft. =)

Ha en underbar Fredag full med snö så hörs vi

Puss

Dagens Outfit =)


Kommentarer
Postat av: Tanja

jag vet varför jag har ont i magen nu ju :D hehe. dricker för mkt kolsyrat vatten :D hoho

2009-11-06 @ 09:24:32
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Postat av: Pigge<3

haha fan va soft med bara 2 lektioner:D<33

2009-11-06 @ 18:50:00
URL: http://emelyishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0