Börjar bli frisk...JIPPIIE

Yeeeees :D jag har snart ingen feber längre. Guuud va skönt. =) vill bara tillbaka till skolan nu. Det börjar bli väldigt långtråkigt här hemma. Det enda jag har gjort när jag har varit hemma e att jag har tittat på film, tittat på film och tittat på film. De e inte roligt längre. Men det kommer endå bli att jag tittar på film idag oxå. Vad mer ska man göra!?
Senare idag ska man på synundersökning med mammFörsta gången jag får komma ut sen i Lördags. Jag har inte varit ute sen jag kom hem från Amanda i Lördags förmiddag. Kanske behöver komma ut lite. Kommer ju typ få syrebrist eller något. Hehe.

Snart kommer mamma hem då ska hon o jag baka bananpaj. En utav mina favoritpajer. =)

Vad händer för er alla andra idag då?



Massvis med kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0