Modell !!!! =/

Tjosan i lingonskogen ! ^^

Har varit hemma typ i en timma typ. Varit i skolan som typ alla andra har varit med dag kan jag tro. hihi.

Idag fick jag reda på att jag skulle vara en "modell" typ imon på våran mannekäng. Ska bli läskigt. E lite nervös.
Så Elin o Mickis ska hjälpa mig att fixa håret o mitt smink. De e jag väldigt nervös över. Jag kommer ser ut som en påfågel i ansiktet. haha. Ne jag skojar.


Idag annars så har jag, Elin o Mickis funderat ut vilken frisyr jag ska ha imon.



Det blev denna :D (a) men sminken hann vi inte med idag så vi får lista ut ngt imon (: haha
Elin höll på med sin docka typ hela dagen: Men det gav resultat. Den blev jätte bra.



Titta vad stolt hon ser ut :D Hehe


Nu ska jag gå ut till köket för att öva till provmatlagningen igen :D
Surt för Bella för hon får tyvärr inte smaka utav den idag men jag lovar att jag ska laga mat till dig nån annan dag. Lägg det på minnet för det kommer hända. Innan vi slutar Ettan!!


Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0