En dag framför bumburkarna...

Denna dagen har varit en tråkig dag eller va ska man säga. Man kan nog inte ha mer än tråkigt när man e sjuk.. eller va säger ni?

Jag har bara tittat på film, sovit och aa bara suttit framför TV:n eller datan. En bortkastad dag framför dumburkarna. Men allvarligt. Va kan man göra när man inte orkar lyfta sig från sängen, när man inte orkar göra någonting. Jag vill bara ut o gå en sväng men jag får inte. =( Och jag vill inte
Kommer bara bli mer sjuk o det vill jag inte. Räcker med de jag har nu. Det blir inte att jag kommer till skolan imon heller. Livet e fan hårt men det får man acceptera, tyvärr.

Snart börjar Helens små underverk så det kommer bli att jag gå upp o hämta en tallrik med glass o slå mig ner under duntäcket o tittar på filmen sen blire läggdags. Får hoppas att jag får sova inatt. Kunde inte göra det inatt, jag svettades som en gris. De e så sjukt äckligt. Euuuw!!    Hehe


Fölåt för den dåliga bilduppdateringen men jag har inte orkat ta kort nu när jag e sjuk :P

Hörs imon!

Massvis med kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0