En härlig morgon

Godmorgon mina sötisar !

Pappa kom ner o väckte mig idag vid tio ungefär. Fick äntligen sova ut idag. Har alltid annars vaknat typ vid halv nio eller vid åtta o det e inget vidare rolig när man e sjuk för då ligger man bara i soffan o ser helt död ut, eller det gör jag ju iaf men man ser ju dubbelt så död ut. Haha.

Frukosten serverades vid tio över tio. Gott med lite mat i magen. Lite senare blir det lite Bananpaj o glass. Gud, jag åt det igår och jag kan säga att det inte satt fel. Riktigt gott va de. Idag blir det oxå att jag får sitta i sängen o titta på hela första säsongen av One Tree Hill. Älskar den serien. En av mna favoriter. Om jag hinner så ska jag titta på den andra oxå men jag tror inte jag kommer hinna med det. Jag ska göra chokladbollar till min älskade morfar som fyllde 70 i söndags. En liten gamling nu ju ;) hehe. Han älskar mina chokladbollar. Hihi

Imon blire äntligen skola igen kanske om jag inte har fått febern tillbaka. Kändes lite varm innan men vi får väll se. Hoppas verkligen inte jag har fått det tillbaka. Då springer jag till Kina eller något. Jag vill verkligen inte vara sjuk längre, det börjar bli väldigt tråkigt att bara vara hemma o inte göra ett skit.

Ska fortsätta kolla på One Tree Hill nu. Ha det bra så hörs vi

Massvis med kramar till er ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

kram tillbaka:)

2009-11-19 @ 16:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0