En mörk novemberdag !

Herregud. Kom nyss hem från skolan. Hemskt va mörkt de e ute. Kl e endå bara 17.10 nu när jag skriver. Skit mörkt ju. Jag längtar till sommaren nu. Vill ha värme o ljuus :D

Idag i skolan hade vi styling. Vi har en så kallad Estetvecka hela veckan så idag skulle vi lära oss att färga ögonbryn o ögonfransar. Haha det va jätte läskigt. Jag o Sofia gjorde på varann men de gick ganska bra. Lite skakig va man men det gick bra. De va så skönt att bara ligga enr i stolan och bara koppla av. Inte varje dag i skolan man gör det.

Imon så ska man klippa sig o göra blonda slingor. Så jag får hoppas att treorna e begåvade nog så att dom gör det fint. Jag har ju bestämt mig nu att jag ska bli blond. Men dom vågade inte färga håret för dom trodde det skulle bli orange. Åh den risken vill jag inte ta. Så vi ska göra slingor istället. Kommer nog bli snyggt. Hoppas jag.

Ikväll ska jag ut en sväng med Amanda o prata lite. Behöver prata lite med henne om allt som har hänt. Så det kommer nog bli lite känslosamt men det får man acceptera ibland. Livet e inte alltid lätt har jag märkt. Ett rent helvete ibland om man får säga så. Ursäkta mitt språk men ibland kan det faktiskt vara det.

Just det, idag när jag kom hem så såg jag tidningen. Hahahaha. Sjuukt roligt x)





Dagens outfit =)



Ha en bra kväll

Puss




Kommentarer
Postat av: Tilda-[foto&design]

Hehe då är vi två;) Jag vill oxå bara ha presenterna;P

2009-11-09 @ 17:59:21
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Postat av: Lovisa*

Svar: Tack vad du är gullig! Och du är galet snygg =D

2009-11-11 @ 21:33:05
URL: http://thisislovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0