En ny start för en gammal blogg

Nu e jag klar eller aah nästan i alla fall. blev faktiskt jätte nöjd med den denna gången. en stor skillnad som ni kanske ser.
Beslöt mig oxå för att rensa hela bloggen med. så nu e det en ny start för en gammal blogg. den kommer se lite tom ut men det kommer den inte vara länge till ;)

Idag vaknade jag av att det luktade typ kakor över hela huset. Mamma hade gjort Drömmar. Och goda va dom det kan jag lova. Mamma e suverän på att göra mig på bra humör ;) men när man tittade ut så såg man snön falla ner från himlen och gjorde att humöret sjönk ner lika snabbt som det gick upp. :P usch de e ingen höjdare med snö



Fick sen skjuts utav henne till skolan. hade sovmorgon idag så jag började 12.20. stannade först hos pappa för att lämna lite kakor sen blev det färd till skolan som då började med Engelska. fick läsa en engelsk bok samtidigt som typ enochen var tvungen att gå ut o prata med Barbara (våran Mentor) och Kuratorn. Haha...

Idag hade vi oxå en Estetlektion eller inte en lektion men vi gick igenom det vi ska göra nästa vecka och det kommer vara så sjukt roligt. jag bara längtar. man ska få bli stylad i håret, få ansiktsbehandling och få manikyr. det e fyra killar i våran grupp. tre som jag kände sen innan. det ska bli jätte roligt att se killarna bli stylade. ;) haha

Efter skolan kom Farmor och Farfar o hämtade mig på skolan för dom skulle komma o fira mig idag tillsammans med Mormor o Morfar. lite sent men det har aldrig blivit av för anntingen har mamma eller ngn annan varit sjuk =/ så det blev idag :P fick pengar :D haha och en rosa prinsesstårta fick jag. :D så gulligt =)



ne nu ska jag snart dra mig till sängs. lite tidigt jag vet men va gör det. behöver sova dom timmarna jag faktiskt får sova. :P

Lägger upp en bild på Dagens Outfit också.
Här kommer den



Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Lotte

haha drömmar var din pappas absoluta favoritkakor när han var yngre vill jag minnas :)



Hoppas allt är bra med dig. Har lite dåligt samvete att jag itne hunnit bjuda upp dig men det har varit en maxad höst. Vi kan väl ta det till våren?



kram kram

Lotte

2009-11-05 @ 22:56:23
URL: http://lottebloggar.wordpress.com
Postat av: Anonym

haj dani,,,,jag tycker som vanligt att det ä roligt att läsa din blogg, o kakorna o tårtan såg ju inte dum ut;)) kul att höra att din mamma gör dig glad kram nettan

2009-11-06 @ 06:49:27
Postat av: Pigge<3

haha när du skrev de så sov jag redan;) så jävla mulitgöde:D<33

2009-11-06 @ 18:47:58
URL: http://emelyishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0