Estet veckan e över !

Igår va det den sista dagen på Estetveckan. Lite tråkigt för det har varit jätte roligt att få göra det vi ha fått göra.

Måndag: Då fick vi färga ögonbryn o fransar på varann. De va lite läskigt men roligt. Vi e ju inga proffs men det funkade i alla fall. Sen fick vi göra lite hårstyling på varann. Så jag gjorde lite lockar på Sofia sen efter det fick vi sluta.

Tisdag: Då fick dom i trean klippa oss om vi ville för vi fick det gratis. Så jag besämde mig för att klippa mig lite o göra blonda slingor. Det blev jätte bra faktiskt. Jag blev jätte nöjd. =)



Onsdag: Tittade vi på film. Eller vi fick åka buss ner till stan för att titta på en film som man nästan somnade till. Den va faktiskt ganska bra men den va ju inget hit. Det va ju ingen man kan titta på om och om igen. Iaf inte jag :P
Jag kommer inte ihåg va den hette men den va verkligehetsbaserad. Så den va samtidigt sorglig.

Torsdag: Då skulle vi förbereda oss för Fredagen. Eftersom jag o tre till skulle vara typ som "modeller" till en Mannekäng vi hade. Så vi skulle ta reda på vilka färger jag passade i o vad jag var för någon person. Vi fick då fram att jag va en varm, romantisk o dramatisk person. En vår person då=) vi fick först fram att jag va en sporttjej men de e jag verkligen inte. :P haha



Så vi fixade frisyren men vi hann inte ta sminket för det kom lite saker imellan. :P

Fredag: Så var det dags att göra sig klar inför Mannekängen. Fasen va nervös jag va. Jag gick runt o skakade. haha. För det första va jag nervös för att Vickis o Elin skulle fixa mitt hår o sminket. Så jag visste inte riktigt hur det skulle bli. Men det blev faktiskt välsigt bra. Bara att jag blem väldigt brun men jag e glad att de va bara igår jag va de. =) :P och för det andra va jag nervös för att gå fram inför alla o bara stå där medans dom sitter/står o glor o visslar åt en. De va sjukt pinsamt.

Frida, Cassandra, Jag längst fram o Johanna


Så här blev jag


Hoppas ni hade en bra vecka som jag =)

Pussar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0