Hemma från skolan idag

Vaknade för typ en timma sen. Jag stannade hemma från skolan idag. Ska snart ta febern o se hur mycket jag har. går hade jag 39,1 o idag hade jag 38,2 så det blir att man få stanna hemma imon oxå =( inget vidare roligt.
Fick reda på idag att vi inte ska ha matlagningsprov i skolan. nehepp tänkte jag, jag som hade övat på det. Men nu e det som de e. Det går inte att ändrapå det. Varför vi inte ha det vet jag inte.
Vi har ändå två gånger kvar i köket. Men det blir inte av iaf.

Nyss kom jag ut från duschen. Gud va skönt de va. Inatt har jag svettats som en gris så jag har typ vaknat varannan timme. Sen trodde jag allvarligt att jag skulle dö inatt. Jag hostade jätte mycket att jag nästan hostade upp hjärtat. De smakade så i alla fall. Blod i hela munnen. Inte trevligt kan jag säga.

Ska försöka få i mig något att äta nu.



Ha de bra så hörs vi

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0