Kanske ska säga idag .

Heej ♥

Kanske ska tänka på att det oxå e en dag imon me ;) eller kanske ska säga idag . Jag vet inte vad det har varit med mig denna veckan men ja har varit väldigt trött. Jag har inte varit riktigt mig själv denna veckan har jag märkt. Kanske en del oxå har gjort. Hehe.

Idag e det torsdag det menas med att Elin fyller 16år :D grattis gumman ♥ Hoppas du får en fiiin födelsedag =)
Du får en bamsekram uav mig i skolan imon :D

Det e oxå Linus namnsdag idag ;) Grattis Linus =)
Ganska roligt att han har namnsdag på hennes födelsedag, nu vet ju inte ni vad som har hänt men om ni nu visste skulle ni tycka det va ganska ironiskt eller komiskt x) hehe.

Har sovmorgon imon me =) börjar 12.20 så bussen går vid 11.13. Men jag ska vara glad att man får lite sovmorgon. =)

Igår var det exakt en månad kvar till Julafton.
Guuuud vad jag längtar nu, e det nån mer än jag som längtar till Julafton eller julen?.
Men jag vill ha lite snö nu faktiskt. Man kan inte fira jul utan snö det går inte.

Men nu ska jag faktiskt sova lite. Sov så gott alla underbara människor så hörs vi "imon"

Pussas ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg ;)

2009-11-26 @ 08:32:11
URL: http://hildavsfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0