Kväll med underbaraste

Hejsan alla underbara människor !

Kom nyss hem.

Idag va jag tvungen att gå upp vid åtta för att göra mig iordning till skolan. Hade Öppet Hus idag. Det va sketa skoj faktiskt. Vi fick gå runt o visa nyblivna elver, förhoppningsvis, skolan. Och ge dom lite info. De va jätte roligt. Man bara pratade o pratade det tog inte stop nån stans. Hehe !

Efter Öppet Hus mötte jag upp Ellen för vi skulle gå till busshållplatsen för att möta upp Emelie, Bella o Gabbi.
Vi skulle gå på bio.
Gissa Vikken?
- NEW MOON :D:D:D:D:D

Jag ger Edward en puss = )




Fyy faaasen va bra den va. Jag kan säga att jag dreglade nästan igenom hela filmen. Gud va sexig Jacob e. GRRRRRAAOOOW <3

Efter bion blev det att Ellen o Bella stack hem för dom skulle på filmkväll hos en annan tjej så jag, Emelie o Gabbi fortsatte ner till stan men hann bara till Donken då Amanda ringde o sa att vi skulle vänta där på henne o Mimmi. Sen stack dom för dom skulle titta på HV, som losade idag. Ajajaj..
Så vi andra gick runt som luffare på stan. Gick fram o tillbaka, hit o dit. Det fan seriöst inget att göra. Det va så sjukt tråkigt. Ingen alls ute. Eller jo dom som typ va ute o gick med hunden eller ngt. Haha!

Men vi bestämde oss för sen att åka till Österängen för att träffa några kompisar. Sen åkte jag hem eller jag mötte Amanda igen på Juneporten. Sen åkte vi tillsammans hem. Och nu sitter jag här och ska snart titta på One Tree Hill säsong 2 :D hoho

Gabbi o Emelies snygga ställning ; ) haha



Ska dra nu. Ha det bra så hörs vi


Puss o kraam ♥


Kommentarer
Postat av: Tobias

Det har du rätt i :) hoppas kvällen varit bra!

2009-11-22 @ 01:44:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Haha okej ;) nej har inte sett den, ingen film för mig :D

2009-11-22 @ 10:08:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Jessica andersson

Ja, den är riktigt bra :D

ser fram mot att se de andra filmerna :D



Var new moon bra?:D



2009-11-22 @ 11:51:23
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/
Postat av: dojte

det var en billig bio ;) 0 kr

2009-11-22 @ 12:32:25
URL: http://dojtes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0