Kvällen igår !

Va jag med min älskling (Amanda) (:

Hon kom till mig direkt efter att hon hade varit i stan med ett par polare. Jag fick gå upp till bussen o möta henne. Sen gick vi raka vägen hem i fallande snö o packade mina saker för jag sov hos henne inatt. Vi va nämligen på bio igår. Mötte först upp Mimmi, amandas klasskompis.

Efter bion så missade jag o amanda våran buss så vi fick vänta på den andra som gick en timma efter. Så vi bestämde oss för att gå till Donken o äta lite. När vi satt där så kom det förbi ett par killar som Mimmi kände o spillde ut Cola över hela Mimmi. Såg inte trevligt ut kan jag säga. Så vi fick gå in på toan o tvätta bort allt. Haha. Men sen kom jag på att jag hade ju ett par mjukisbyxor i min väska som jag egentligen skulle sova i. Så Mimmi fick ta mina Tights som jag hade på mig så drog jag på mig mina snygga mjukisbyxor som jag har sytt själv. Och på rumpan står det självklart "Danni". haha Pinsamt värre sen när man gick ute på stan. Haha. Vistod ute oxå o byte om sen När mimmi skulle hem. Det va sjukt pinsamt. haha

Mimmi o Amanda på Donkens Toa :P haha



Mimma byter om på östra ;) hahaha


Ska titta Hocket nu :D

HV-Modo vettni (:

Ha det bra

Pussar

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: tack så mycket, det gör jag också :)

2009-11-14 @ 16:57:17
URL: http://abrandnewstart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0