Ont i halsen

Vaknade idag 08.40 hade inte förväntat mig att vakna så tidigt. Jag har fruktansvärt ont i min hals o e förskyld, tror ni jag börjar bli sjuk?
Jag vill verkligen inte bli de för imon har vi en provmatlagning som ja inte får missa. Men det skulle faktiskt inte förvåna mig att jag blir sjuk. Jäkla piss.

Just nu ligger jag i sängen o hosta ihjäl mig. Det smakar blod i munnen när jag hosta, inte alls trevligt. Känns som jag ska hosta upp hjärtat eller mina lungor. Hehe
Jag ska ta o titta på film, dom ända filmerna jag har på denna datan e 17 again, The Proposal, Hannah Montana - The movie, Princess Protection och Bring it on Fight to Finish. Så de e bara att sätta igång. Haha

Ha en bra dag


Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0