Redan slut !

Nu e Fredagen redan slut. Och det e snart Måndag igen. Vill inte tänka den tanken egentligen men den kommer upp i alla fall.

Idag har det har varit en ganska normal Fredag idag. Började med att jag skulle gått upp 15 i 6 men orkade inte så jag låg kvar i sängen 15 minuter till då jag va tvungen att gå upp för jag skulle hinna platta håret. Bussen gick 15 i 8 så lite stressigt blev det. Men jag hann.

Detta fick bli Outfiten idag



Kom till skolan typ vid 20 i 9 då vi började med svenska. Och vi skulle skriva om ngt referat som gick åt skogen o näste vecka ska vi ha prov i det. Och jag kan säga att min svenska lärare kan skriva ett STOORT IG på provet för jag kommer faila så jäkla stort. Haha. Okej då kanske inte men jag det kommer gå åt H*lvete.

Efter svenskan så hade vi Engelska. Skulle skriva en uppsats. Jag skrev om en person jag uppskattar. Blev faktiskt väldigt bra. Jag blev jätte nöjd. Speciellt när jag fick skriva om en person jag verkligen bryr mig om. Då blir allt mycket mer känsligare och roligare.


Efter skolan så stack jag o Johanna upp till matsalen innan vi skulle med bussen. Hon skulle dra till elmia för det e Dream Hack och jag skulle dra upp till Sanda för att träffa kompisar. Sen blev det bussen hem för jag fick inte vara med dom på deras letioner =( surt menmen. Dom hade prov så det förstår jag.

När jag kom hem blev det en promenad ner till Ica för att köpa glass som jag satt o åt för typ 2 timmar sen men den va inte god.



Hehe. Jag ska fortsätta nu och titta klart på One Tree Hill sen blir det NattiNatti

Pussar

Kommentarer
Postat av: dojte

Det verkade vara en ganska mysig fredag ändå :) btw så ska jag praoa på din mammas jobb efter jul xD



sv; det är bra det :P

2009-11-28 @ 13:46:29
URL: http://dojtes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0