Tiden går fort..

Jiisees. Imon e det Fredag... Igen. Fasen vad tiden går fort. Det e helt sjukt. Vill bara att tiden ska rinna ut nu, jag e så skoltrött att jag skulle kunna skolka från skolan i tre år eller egentligen e det bara 2,5 men ändå. Jag orkar inte att plugga o sån skit. Jag tror inte ja e ensam om det x) haha


Händer i helgen annars då?

Själv ska man ta det lugnt. Ska dra upp till Sanda direkt efter skolan imon å träffa mina underbara vänner jag inte har träffat på ett tag =) ska bli jätte roligt.
Ne så jag tror det kommer bli lugnt i helgen, för en gång skull. Nästa helg kommer ju några kompisar till mig på fredagen :D trävligt eller va säger ni!? Hihi



Ska sova nu :D

Pussaah ♥





Kommentarer
Postat av: amanda

men hur ska du ha det? blir de ngt på frdagen nu :o & vrf sa du inte att du skulle till sanda :/

2009-11-27 @ 16:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0