Tog sprutan idag..

Hejsan alla vacka människor !

Va idag i Vaggeryd för att ta den förbannade sprutan. Jag tog den faktiskt. Men man kan ju säga att jag va orolig ett tag men det gick väldigt bra. I bilen va det första man fick utav sin idiotiska bror en smäll på armen. Fan vad han kommer få igen assa.

Idag annars blir det bara plugg och såklart One Tree Hill. Blir nog en myskväll med Glass oxå. Hihi.
Ska tydligen laga maten ikväll men jag orkar inte. E för trött. Pappa kom ner o väckte mig vid 10. Ville sova längre men va tvungen att åka till Vaggeryd. Hehe


Snart sticker jag till Habo med Min lilla älskling :D
Kommer hem senare ikväll

Ha det bra så länge

Pussar

Kommentarer
Postat av: Veronica Berggren

sv: eller hur så äckligt väder. åh du har tagit sprutan :O

2009-11-28 @ 14:53:57
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/
Postat av: Veronica Berggren

sv: haha ojdåå :P nae har inte gjort de :O

2009-11-28 @ 17:51:21
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0